Salut ma cherié!

Hej på er!
Nu är jag äntligen hemma igen.
Gick upp vid åtta, hann promenera me hunden lite innan bror kom och hämtade mig vid nio.
Åkte upp till volvo där jag träffade pappa, hämtade massa papper och kläder, supersnygga va!;)
Åkte sedan hem till Moyo där det blev massa dampande innan hon skulle jobba vid tolv, följde henne dit innan Hanna hämtade upp mig.
Blev willys en runda, sedan lite chillande på parkeringen pratandes innan pappa kom och hämtade mig innan vi styrde kursen mot Alviva där det var dags för drogtest.
Jäkla läskigt igentligen, men klarade såklart det!;)
Nu är jag hemma igen och bjuder er på en fin bild på mig i kläderna!;)

Kommentarer
Postat av: vaanjaa

hihi

2010-06-24 @ 15:07:20
URL: http://vvgreenday.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0