Back and stronger than ever!

Jaha folket!
Jag ska ge det ett försök till, jag kan inte lova en 100% uppdatering varje dag, men fram till falsterbo ska jag försöka hålla er uppdaterade.
Helgen spenderades själv i fredags och med vinflaskan hos hanna i lördags.
Simon kom på besök och fick testa nya frisyrer;)
Somnade runt två och vaknade inte förrens ett nästa dag.
Hundarna höll levande hela natten om vem som skulle ligga var, jäkla hundar!;)

Gårdagen var kämpig på många sätt, natten var värre och drömmarna tog kål på mig.
Men jag har bestämt mig för att INGEN ska få utnyttja mig igen och jag tänker börja om på ny kula nu.

Vaknade iaf vid tio och tog en dusch efter en mycket jobbig och sorglig dröm.
Nu ska jag slänga på mig lite smink så man ser levande ut, sedan beger jag,mamma och bror oss till Halmstad.
Hörs innan jag åker!


Har klippt mig dessutom!
Luggen kom tillbaka^^

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0