Mooongoooo!

Faan va vi har haft kul på jobbet idag alltså!
Jag kommer verkligen sakna alla sen när semestern drar in.
Tur man har två veckor kvar efter den sen.
Att jobba skift har varit otroligt fint på kontot men det lockar inte att behöva stiga upp vid fem nästa vecka!

Imon blir det jobb mellan två och halv åtta, sedan ska jag försöka få så mycket vila jag kan innan det blir jobb klockan sex på lördag morgon och efter det korkar vi upp för då blir det 20årsfest för mini!

Förstår faktiskt inte alla som pallar åka ner till Killebom, för mig är den "festivalen" för tre sorter!
- Fjortisar i 15 årsåldern som drar ner för o supa och ha sex me 30åriga män
- Gamlingar
och
- Nolifers (desperata ungkarlar och alkisfolk)
NEJTACK säger jag till det!


Nahe sova lite nu innan det nog blir volvo tidigt me josse för att hämta nya kläder.
ChaCha!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0