Boooooo!

Hallå på er!
Gårdagen blev hard work work till elva på kvällen.
Packade massa skärmar och dörrar och skit!
Helt slut i armarna är man!
Undra vad som ska packas idag?
Har insett att jag nog kommer börja få lite muskler av allt lyftande!
Buff, here i come!

Gick hela kvällen och tjatade om att jag var sugen på kyckling så mami fick fixa det till mig.
Jääääklligt gott var det!
Bror var dessutom snäll och hämtade mig från bussen, tror inte han ville att jag skulle gå hem.
Nahe mina fans, nu har ni fått ett riktigt långt inlägg!
Nu ska jag käka frukost innan det blir ofm med Brusell innan jobbet!
Pöwuuss

MEMO!
Måste färga håret innan lördag!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0