Önskar att det fanns lite mindre falska människor här i världen!

Vet ni vad jag tänker säga nu?
FUCK YOU!
Jag blir så förbannat vansinnig när folk ska lägga sig i ens liv om vilka man umgås med, varför och att ens sk vänner ska komma med "omtänksamma kommentarer" om hur man ska leva sitt liv.
Vilka killar man ska ha och vad man ska eller inte ska göra med dem.
Jag blir så jävla arg på alla er människor som låtsas vara ens vän tack vare att det innebär fördelar.
Jag blir så jävla arg på er som skiter i en bara för att ni är rädda för mina andra vänner.
Men vet ni vad?
Va då så jävla mogna och säg som ni tycker för jag är ingen jävla tankeläsare!
Vad mina vänner gör eller inte gör och vad de tycker kan ni faktiskt ge fan i!
Men kom då inte och låtsas bry er helt plötsligt!
Jag tänker leva efter MINA regler och INGEN annans!
Fatta det!
Nej fyfan!
Jag kan bli knäpp på sånt!
Måste ta tag i det med tatueringen med, ska ringa till pappa idag och prata med han om ett par saker och sedan blir nog allt klappat och klart!
Så jävla gott!

Kommentarer
Postat av: pixie

usch de lät inet kul dedär:/

sv: okej:) jag ska ta och kolla in den :) tack så mycket :) Kram

2010-01-07 @ 14:57:08
URL: http://pixies.devote.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0