Nejmen förvånad?

Jaa klockan är kvart över fyra o vi har precis vaknat!
Vad smart man är?
Somnade lite i tio så kommer vända på dygnet helt totalt.
Hemskt igentligen.
Men gårdagen iallafall, började med att Hanna hämtade mig vid tolv så körde vi Macke & Company till Kyrkhult.
Efter att bara ha varit en liten stund hos Hanna så kom S och S upp och där satt vi ett par timmar innan vi fick för oss att köra till Statoil i Kristianstad. Väl där fick man handla genom något såkallat nattluckan för att de inte ville ha in folk i affären. Tanten var måttligt sur för att vi beställde x antal gånger men höga på power king var det lika kul varje gång. Var väl hemma runt fyra där jag satt någon timme innan jag fick sällskap av S igen. Vi fixade frukost till Mamma och Gert igen innan vi däckade i sängen till Greveholm.
Idag har jag ingen aning om vad som händer men de blir väl som vanligt något spontant.
Ciao Ciao!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0