Livet är inte roligt förrens man skrattar åt sig själv!

Nej så sant som det är sagt!
Jag i mina visa dagar!
Nahe.. Gårdagen då!
Blev att efter mycket om och men dra in till olofström en runda med Hanna
och sedan hem o bara chilla i soffan.
Blev lite skitsnack och sånt!
Hade lite problem att lösa skjutsen hem eftersom det var hyfsat mycket snö på vägen.
Men fick ringa och väcka min käre mor.
Somnade direkt när jag kom hem i princip.
Sovit nästan 12 timmar inatt vilket har varit extremt uppskattat.
Fått en himla massa sms med som jag inte vaknat av och som jag fortfarande inte orkat svara på.
Men vafan!
Idag tänker jag inte göra ett skit!
För det orkar jag verkligen inte!
Det positiva är att broren kommer hem idag så ska väl sätta mig ner o prata lite med han.
Menmen skriver kanske mer sen!
Ciao!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0