22:51

Drog igen ögonen någon gång runt halv sex imorse så när klockan ringde lite över åtta var jag inte alls på humör för att stiga upp. Men trots de så gjorde jag det.
Blev en hyfsat lagom dag i skolan där absolut inget vettigt hände, hann inte ens plugga till elprovet.
Får sätta mig och göra det imorgon istället, har ju trots allt fem timmar el imorgon.
Dagen fortsatte med att Brusell hämtade mig runt två då vi åkte ner till ams och jag fick i princip tvinga henne in där så nu är allting fixat, tack vare mig mohahah!
Sedan drog vi hem till mig, tog hand om lite saker och hämtade hunden, vidare till hennes mamma och "handlade" lite mat.
Megastora chilisar!
Var hemma runt fem, förstår faktiskt inte hur allting vi gör kan ta så fruktansvärt lång tid?
Men blev lite mat,skitsnack, power king och biggest loser.
Sedan ringde emelie till Hanna vilket resulterade i att jag däckade i hennes soffa.
Fixade skjutsen hem med S då Hanna icke pallade köra plus att lite saker skulle hämtas.
Så nu sitter jag här i sängen och ska ge duschen en kram, sedan kolla lite på mitt älskade Vampire Diaries.
Vi får väl se vad som händer sen?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja vad skulle jag göra utan dig alltså ;p

2010-01-18 @ 23:37:33
URL: http://brusella.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0