21:14

Sitter här i min ensamhet med svåra koncentrationssvårigheter, ont i njurarna och huvudvärk.
Tycker lite synd om mig själv men har lindrat smärtan med lite gitarrspelande!
Måste säga att jag absolut älskar min gitarr.
Köpte den för nästan två år sedan då jag var, om man nu ska få skryta lite, först i blekinge med den.
Värt varenda krona.
Måste bara ta tag i musiken igen!
Här kommer en bild på hur den ser ut!
.
Cort gitarrer is the shiet<33
Nästa gång blir det en gibson (jojo den dagen jag har råd med det)
Nu blir det lite film o mys!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: presidentemma

sv: hahaha fyfasen. det låter inge vidare kul alltså.

2010-01-31 @ 21:43:17
URL: http://presidentemma.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0