20:39

Jaha då har ännu en dag gått utan att man har gjort många knop.
Känner iofs att jag ochså håller på att bli sjuk som alla andra så kanske lika bra jag håller mig hemma.
Iallafall sitter jag, Mamma och Gert och glor på absolut ingenting på tv.
Klockan nio börjar Johan falk med Jakob Eklund i huvudrollen.
ÖGONGODIS säger jag bara, han mellan två vita lakan som man brukar säga!
Mums på honom och sedan lite tofuglass på det hela.
Glassjunkie är mitt andranamn vilket är illa om man är laktosintolerant därav tofuglassen!


Jag säger som Brusell att en pojkvän inte hade suttit fel!
Hade uppskattat att få lite sällskap nu!
Ska gå o hämta glassen nu och känna mig lite allmänt ensam!
Ciao!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0