20:15

Ush ingen bra fortsatt dag.
Lugnt och skönt ända tills mor kom hem då det blev ett jävla levande om att ja var lat o grejer.
Jag kände mer håll tyst istället för att prata om saker du inte förstår.
Ilskan var inget bra till mitt humör och min huvudvärk så fick ett freak och började leta upp gamla skivor och filmer som var andras.
Hittade alla utom just en yogaskiva som jag egentligen skulle lämna imorgon men det får helt enkelt vänta till måndag.
Har inte orkat plugga mer heller.
Blir helt enkelt att slänga mig framför disturbia nu som jag har varit sugen att kolla på i flera dagar nu.
-
(Älskar denna framsidan till Disturbia)
k
(Den sjukt coola Koreanen Aaron Yoo som spelar Ronnie i Disturbia, helt klart min idol!)
Ciao

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0