15:47

Jaha kom hem för ett tag sedan efter en mycket trevlig gårdag/natt och morgon.
Blev duschen och lite plugg när jag kom hem.
Nu ska jag fixa mat och glo lite på top model innan jag slår huvudet i böckerna igen.
Har fruktansvärt mycket att göra så jag får snart panik.
Längtar så fruktansvärt till roadtrippen med Brusell i helgen.
Bara få komma bort, bara vi och hundarna i sällskap av musik och power king.
Har två prov de närmaste dagarna och försöker att inte stressa upp mig.
Fryser något fruktansvärt nu med!
Har typ 1 ton kläder på mig, tre par byxor, tre par tshirtar, två långärmade, två par strumpor, benvärmare och en mössa plus att jag har högsta värmen på i mitt lilla rum.
Tror att jag inte är riktigt frisk just nu.
Inatt är dock enda natten på säkert tre veckor som jag sover ordentligt.
Tror jag sov runt tio timmar vilket är extremt ovanligt för mig som i genomsnitt sover 3 timmar varje natt.
Så nu måste jag dras med min nedras migrän hela dagen och kvällen men ska försöka vila och äta lite och se om det hjälper.
Hoppas ni har det bra iaf!
Ciao!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0