14:36

Förlåt för det fruktansvärt dåliga uppdateringen.
Men helgen har gått så fort att jag inte har haft en chans att hänga med.
Plus att jag har gjort så mycket att jag faktiskt inte har haft tiden att blogga.
Men en kort sammanfattning var att i fredagen spenderades hemma hos Moyo med power king,damp och nostalgivideos! Lördagen började efter en natt med alldeles för lite sömn med att Bec fotade mig. Sedan satt vi tre o kollade lite på film och pratade och grejer, mycket trevligt enligt mig. Sedan blev det hem duscha och fixa lite, sedan fick jag sällskap. Kvällen fortgick med film, äventyr och prat och grejer. Trevligt, Trevligt.
Var hemma runt fem i morse, helt supertrött, så skallade kudden i ett par timmar.
Vaknade vid halv två med huvudvärk och grejer så nu sitter jag här med cappucino och glor på True Blood.
Känner mig duktig att jag faktiskt har uppdaterat bloggen!
Vi får väl se var kvällen bär, kommer inte orka göra många knop idag känner jag iallafall.
Är lite knäpp på ett antal saker just nu, bla på sk folk som man trodde man visste var man hade men nejnej, så ska det ju verkligen inte vara.
Ush nej! Nu svamlar jag bara.
Hörs sen! Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Slå dom ! ? ;p

2010-01-17 @ 14:53:33
URL: http://brusella.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0