12:01

Med linkin park & Jay-z s låt numb/encore på tvn sitter jag här i soffan efter några timmars sömn.
Mitt huvud vill bara dö av smärta och njurarna gör apont!
Känns som om man har blivit överkörd 25 gånger av en lastbil och någon idiot sitter och bankar en i huvudet ungefär som de fåglarna i treo reklamen.
BLÄ säger jag bara!
Hela helgens planer är i princip sabbade.
Hoppas på att jag kan dra upp till Brusell imorgon innan jag avlider av uttråkning!
Ush superdåligt humör är jag på nu!
Ska gå och dränka mina sorger i musik och ipren nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

blogg-tävlingar du kan vinna :

5 500kr presentkort hos kicks.se

Ipod nano 5g 8gb silver

1000 kr presentkort hos nelly.se

----------------------------

öppnings erbjudande

skriv om oss på din blogg och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för

2010-01-29 @ 14:51:06
URL: http://livsstilar.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0