07:23

Jaha då måste jag förklara mig lite.
Har spenderat en vecka hos papi där mitt internet inte funkar (MEMO måste skaffa mobilt bredband).
Så har inte kunnat göra något.
Men en snabbis är att säga att tisdagen spenderades med Hanna ett tag, papi bjöd på mat och lite pratstund.
Onsdag var det äventyr på rulig destination.
Torsdag var jag så sjuk att jag inte visste var jag skulle ta vägen, låg och skakade av feber i flera timmar.
Papi väckte mig tidigt idag för att jag skulle kunna åka hem till mami för hon är ledig och kan pyssla om mig.
Mår lite bättre idag men blir ingen skola för min del.
Inte heller någon tjej/filmkväll heller som vi hade inplanerad.
Får väl bjuda in Hanna till Papi ikväll för film och prat.
Har suttit och skrattat åt en ganska meningslöst internetkrig som pågår i min närhet.
Vissa vet helt enkelt inte vad de pratar om!
Förlåt men när ni ger er på mina vänner så ger ja blanka fan i vem du tror att du är.
Nej det är helt enkelt inte lätt när man tror sig veta något om livet!
-
Nej nu ska jag gå och dränka min huvudvärk i juice och ipren!
Hörs sen!
Ciaaooo!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åååh, det suger att du är sjuk :(

2010-01-29 @ 15:11:43
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0