23:15 - Jag är jävligt söt och smart!

Haha jag orkar inte göra annat än att skratta åt mig själv!
Idag har jag varit mycket duktig och bytt lite möbler i mitt rum och dammtorkat och dammsugit.
T o m hunnit laga mat ju!
Lånade simons usb med men såklart skulle det försvinna spårlöst.
Förmodligen har katten dragit iväg med det någonstans!
Hon har nämligen ett tvångsbeteende med att leka med allt som hon inte får leka med.
Aja orkar verkligen inte bry mig idag men känns lite surt!
Förhoppningsvis hittar jag det snart, annars vet ja verkligen inte vad jag gör!
Auja, ska faktiskt vara duktig och gå och lägga mig nu!
Imorgon blir nog en bra dag, förhoppningsvis?
En fin snebild på mig och Brusell från i Lördags!
Kul man kan ha?
Och förlåt för min extrema vithet, har insett att jag inte kan sitta inne denna sommaren ochså!
Go out do something!
See you tomorrow!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så duktig du är!

2010-02-09 @ 01:22:38
URL: http://principessan.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0