20:54 - Dirty Dancing och glass

Jaha nu ligger jag här i mitt lilla rum med massa ljus och rökelse.
På tvn rullade nyss dirty dancing och bredvid mig står en tom skål som förut var fylld av glass.
Jäkla bra film detdär ändå.
Riktigt sorgligt att le snygging i filmen är död, men det får en inte att dregla mindre.
Den sista dansen får mig att önska att mina höfter och knän var ordentliga.
Hade gjort vad som helst för att kunna dansa så, så det blir något att lova sig själv att man ska kunna innan man dör.
Nahe, tror faktiskt att jag ska sova nu!
Behöver vila ut mig inför morgondagen som ser ut att bli lite småjobbig.
Hoppas eran dag har varit bra, mitt humör är fortfarande på topp!
Ciao!

Det är en souvenir från den tid då vi var svin..

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0