19:57

Jahaw, dagen idag dåå!
Blev engelska, el och sedan trafik.
Seeegt!
Dock var elen ganska rolig med en massa flamsande med Siimon!
Kom hem runt fyra då jag slängde i mig lite att äta och begav mig mot simhallen med mor min.
Simmade lite över 1000 meter = 40 längder.
Kändes riiktigt mycket i kroppen, simmade ofta innan men nu är jag out of shape.
Måste försöka simma så mycket som möjligt.
Kom hem, åt lite och kollade på biggest loser, snacka om girl power!
Hoppas på att någon av tjejerna vinner!
Nu blir det älskade Vampire Diaries på sexan och sedan tokoy drift och film!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ElinStenberg!

Härligt att du tycker det :)

jag bor i malå, vars bor du självdå?

2010-02-11 @ 21:27:15
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0