19:40

Myyycket rolig gårdag!
Började med middag på gästis för farmor.
Supergod mat!
Blev lammfilé och ett glas vitt.
Mycket gott!
Sedan hem till pappa där vi åt någon avancerad tårta och drack lite te.
Hämtades sedan av mamma, slängde ihop lite saker, hoppade inom Willys och handlade lite skit.
Sedan upp till Brusell och hundarna.
Satt där och glodde på lite filmer och pratade lite skit.
Var sugna på att dra in till karlshamn för lite mat men alla människor e så dryyga!
Fick trevligt sällskap strax efter tre (vet inte vad det är med folk nuförtiden?)
Pratade lite skit och umgicks ett par timmar innan de stack hem vid åtta.
Då var man lagom seg i huvudet!
Både jag och Brusell somnade ganska hårt i soffan fram till ett då vi släppte ut hundarna och käkade lite välbehövlig frukost.
Umgicks och pratade hela eftermiddagen fram till det att min bror hämtade mig.
Åt middag när jag kom hem och sa även hejdå till Johan innan han stack upp till Östergötland igen.
Har varit kul att ha dig hemma denna veckan bror:)
Du e saknad!
Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska sova eller om man ska glo på film.
Inte bestämt mig än.
Aja lägger upp lite mer bilder från igår sen!
Ciao!

Outfiten från igår!

Kommentarer
Postat av: emelina

svar: hah fint 8)

härligt ja mår också toppen ;D

2010-02-07 @ 21:13:38
URL: http://emelinaf.blogg.se/
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000 kr presentkort hos nelly.com. besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-07 @ 23:54:29
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Madeleine

Oh så gott med lamm!

2010-02-08 @ 03:40:36
URL: http://principessan.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0