18:23

Hann inte blogga mer igår men kvällen blev rolig och händelserik!
Efter två Johan Falk filmer med Johan och Hanna blev det ännu lite mat (som om pizzan inte räckte?).
Blev sedan ut och sladda en massa, var ute o lekte i en snödriva men vi kom upp till slut.
Var lite svettigt ett tag dock!
Sedan blev det Karlshamn där vi hämtade upp Simone och efter det styrde vi kursen mot Donken!
Träffade även lite kära vänner så blev en rulig pratstund med dem!
Satt och pratade ett bra tag och bara tog det lugnt och lite efter tolv gav vi oss av hemåt.
Hade extrema svårigheter o somna som vanligt och känner mig inte utvilad för fem öre!
Har segat runt i skolan i sex timmar idag uppe på el och pågrund av den sprängande huvudvärken har jag knappt lyft ett finger.
Orken har liksom inte funnits där.
Pappa hämtade mig vid fyra och så drog vi ner till elektro netto så de skulle kolla på min dator men det var svårt och dyrt enligt dem så får fundera lite på vad jag ska göra och vem jag ska lämna den till.
Hämtade sakerna hos pappa, kom hem, packade upp och städade lite och nu håller jag på med maten.
Blir bbbiggest loser vid sju och efter det får vi väl se?
Kvällens planer verkar inte bli av iaf...

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0