14:53 - I want your everything!

Jahaw, har försökt blogga med mobilen hela dagen men den har varit dum:(
Är iaf hemma efter en händelselös dag i skolan med trafik, gympa och el.
Fick sluta vid halv två, tror lärarna var lite trötta på oss!
Tog bussen hem och nu håller jag på att äta och städa (ja jag e tjej och kan göra två saker samtidigt!)
Sedan blir det duschen och packa ihop lite saker innan Brusell kommer och hämtar mig och hyndet!
Ska nämligen spendera min helg där eftersom de andra planerna sprack men kul ska vi ha!
Blir till att vara taxi imorgon, kommer väl som vanligt bli väldigt händelserikt men de gillar vi!
Man har aldrig tråkigt med mig och Brusell;)
Söndag är det alla hjärtans dag som enligt mig är den mest överskattade dagen efter julafton.
Bara massa trams och tjafs och krimskrams!
Nej nog me sånt!
Får ju dock sällskap så tråkigt kommer jag ju inte ha;)
aja bloggar mer seen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pinch My Ass and Call Me Charlie

hej hej! :)

Sorry för sent svar :)



Åh! Vad kul! visst känner man sej så himla duktig! Nu är det bara att kämpa på och gå dit 2-3 ggr i veckan varje vecka. Jag har ju precis börjat själv så jag håller med - humöret är på topp! Mycket piggare på nått sätt!

2010-02-13 @ 00:23:17
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0