It has to be embraced!

Satt och skummade igenom mina kommentarer idag, brukar faktiskt inte svara på särskillt många mer än de som ja vill och känner är nödvändiga.
Hittade en sk "anonym" kommentar, jag vet precis varifrån ipadressen kommer så att denna människa inte orkar skriva sitt namn är rätt intressant.
Vågar inte skriva namnet eftersom den kanske blir rädd plus att jag hänger inte ut folk!

Personen i fråga försökte vara lite elak och kunde inte stå för vad han/hon skrev vilket ja blir förvånad över eftersom om jag har någon synpunkt på någon brukar jag säga det rätt ut.
Vilket betyder att denna människan sitter fast i 13 år stadiet där man faktiskt var cool när man skrev elaka anonyma kommentarer, något som vi andra växte ifrån.
Men vem vet, han/hon kanske faktiskt är 13 i skallen;)

Och du gjorde faktiskt min dag kära människa!
Att någon faktiskt orkade sätta sig och skriva något elakt, någon som faktisk inte tycker om mig orkade lägga ett par minuter av sitt liv på mig.
Det gjorde mig faktiskt jätteglad!:D
Fortsätt med det snälla för inget gör mig mer uppåt än när någon faktiskt orkar lägga tid på mig!:)

Så här tillägnat "anonym" en bild till dig!:D


"Åhnehj hon upptäckte mig!"

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SVAR: JAAAAAAAAAAAAAAAAA, GEEEEEEE MIG SOMMAR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU<3 DU ÄR UNDERBAR, HJÄRTAT <3

2010-12-02 @ 00:06:47
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0