I'm baaack!

Har inte varit så aktiv här på bloggen I know!
Helgen spenderades hos fining med lite dricka och trevligt folk!
Idag har jag gjort näst sista dagen i skolan, imon är det bara till att titta på film i skolan.
Så otroligt seriös skola vi har I know!
Har ochså börjat få problem med mina tänder och det är inte nådigt vill jag säga.
Varför får man visdomständer liksom?
Men idag har jag varit i Karlshamn och fått lite hjälp och blivit lite plågad, hjälper det inte så blir det antibiotikakur, kul!
Jag som inte är van vid att ha problem med tänderna heller.
Nej nog med klagande!
Nu ska jag glo lite på Oth och sen ska jag iväg, slipper sova själv inatt iaf:)
Vi hörs väl snart igen kanske..?





Don't ever let your inner child go!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0