14:30

Såhär lite som jag har sovit denna veckan var det längesen jag gjorde.
Men hade riktigt trevligt igår så får nog fasen skylla mig själv.
Precis överlevt skoldagen, provet gick sådär och slapp trafiken imorse men det var kämpigt ska ni veta.
Nu ska jag duscha och försöka sova lite.
Sen blir det fixa sig, försöka få tag i Brusell och sen åka till pappa vid sju och käka.
Får väl se vart man tar vägen efter det.
Ska iaf sova som bara den inatt.

vafan ska man ta?
Lösögonfransar?
eller

Individual lashes?

Kommentarer
Postat av: elin

sv: inte så mkt;)

hoppas du får en trevlig valborg!:)

vad ska du hitta på ikväll?:)

2010-04-30 @ 16:16:42
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0