Lång dag i Malmö!

Sitter här och lyssnar på Lady Gagas album The Fame Monster så tänkte att jag kan lika gärna berätta om min dag!
Gårdagen var fylld med massa prat och twini kom även på besök.
Efter en massa oseröst dampande kom vi i säng vid fem, gick upp halv sju och var helt förstörda.
Efter mycket om och men kom vi upp och gjorde oss klara för att sedan ta tåget till Malmö!
Hela resan tog nästan tre timmar. Var inne i Malmö vid lite över halv elva.
Då började vi ränna runt.
Vi hittade nästan direkt en varsin skinnjacka för en väldigt liten peng och bestämde oss för att slå till.
Jagade klänning till nyår egentligen men då den måste vara antingen vit eller svart är detta inte så lätt eftersom jag älskar röda klänningar. Helt typiskt mig! Men hittade iallafall jackan på BikBok.
Vi handlade lite småskit på H&M med som smink och småprylar.
Men det verkliga fyndet gjorde jag på Gina Tricot som vi hittade efter nästan en timmes letande.
Hittade nästan direkt en klänning som tilltalade mig och även en stor randig tröja.
Kläderna satt perfekt så jag slog till även där, det blev också dagens sista köp förutom mina goda proviva drycker på pressbyrån och en tågbiljett hem.
Slänger in en bild imorgon på kläderna för nu måste jag sova lite.
Har legat och halvsovit ett par timmar nu så ska visa lite allvar.
God Natt med er!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0