Helgen!

En mycket händelserik helg sannerligen!

Fredagen började med avslutning i skolan vilket inkluderade en konsert med Frank Sylvester, som enligt mig är jätteduktiga. Sedan lite prat och träffa plutten! Massa prat och skojande, drog ner till mammas jobb och bosatte oss i en soffa i ett x antal timmar innan vi snackade me lite random folk. Kvällen fortsatte sedan hemåt för att fixa lite saker och sedan upp till Hanna. Blev sedan hämtad av min broder som jag inte träffat på år och dar och fick skjuts ner till Toddez av honom där jag träffade min käre kaffevän, mat och mycket trevligt prat inkluderades. Sedan åkte jag hem för att bosätta mig i soffan då min käre bror dundrar in igenom dörren och säger att vi ska åka till Karlskrona för att hämta en bil, så jag och hans kompis slänger oss in i en bil och beger oss iväg med dunkande musik. Träffade killarna där nere, mycket trevliga måste jag säga, blev bilköp och även lite saker på köpet.
Sedan åkte jag med broren hem med lite sladdande inkluderat på vägen, lämnade av sakerna och gav oss ut för att bränna lite däck. Plockade även upp en aningen packad Brusell med bror och flickvän. Inte lätt alltså!
Var hemma runt tre då jag gav sängen direkt vilket var uppskattat.

Lördagen började klockan två då jag vaknade aningen förvirrad och sedan låg och dog i soffan halva dagen. Städade även rummet vilket jag ser som väldigt duktigt. Sedan var det till att skynda sig jävlari! Duschade och tog ut hunden i en jävla fart innan jag landade i Hannas soffa med hjälp av brors skjuts. Vid halv två fick vi besök av två mycket trevliga pojkar varav en av dem erbjöd mig skjuts hem. Vi landade här hemma där min brors fest var i full gång, så istället satte vi oss i bilen för att köra folk i Karlshamn. Ett jävla äventyr ändå, kom nästan hem med betoning på "nästan". Blev film o sånt och var väl hemma runt sju då jag var helt borta av trötthet och gav sängen direkt.

Idag har jag inte gjort många knop utan har gått från sängen till soffan till sängen och nu ligger jag här och glor på Gossip Girl och väntar på att filmen ska börja. Imorgon blir det upp till Hanna, tar nog hunden med mig och sover där tills Tisdag. Sedan får vi väl se vad som händer!
PussPuss

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0